Site Loader

JYSK deschide primul magazin din Rusia, în Trojka, Moscova. Chiar și în lipsa unei campanii de promovare, o mulțime de clienți au vizitat magazinul cu ocazia deschiderii.

Inaugurarea primului magazin din Rusia a fost diferită față de primele inaugurări din alte țări. Având în vedere situația curentă, nu au existat eforturi de marketing pentru a promova deschiderea. De asemenea, momentan, locuitorii din Moscova nu se pot deplasa la mai mult de 2 km de casă.

“Sunt bucuros că am putut să deschidem primul magazin JYSK din Rusia. Inaugurarea era planificată pentru data de 2 aprilie, dar acest lucru nu a fost posibil având în vedere restricțiile cauzate de situația coronavirusului. Din păcate, pericolul coronavirusului nu a trecut, de aceea noile deschideri de magazine au loc fără evenimentele speciale cu care eram obișnuiți atunci când ajungeam într-o nouă țară. Va trebui să amânăm aceste celebrări până când restricțiile vor fi ridicate. Apoi, bineînțeles, dorim să sărbătorim împreună cu clienții noștri din Rusia” a spus Mikael Nielsen, Executive Vice President Retail JYSK.

Magazinul din Trojka, Moscova, este doar unul dintre cele pe care compania plănuiește să le deschidă în vara aceasta în capitala Rusiei.

blank

Igor Raic, Country Manager JYSK Rusia, privește cu optimism intrarea companiei JYSK în Rusia.

“Eram nerăbdători să inaugurăm primul magazin în luna aprilie și am muncit mult pentru ca totul să fie gata. Din fericire, acum putem, în sfârșit, să îi primim pe clienți în magazinele noastre – bineînțeles, respectând toate măsurile preventive pe care această situație le impune, pentru că siguranța angajaților și clienților noștri rămâne prioritatea noastră. Cum nu am promovat deschiderea din Trojka, iar pe străzile din Moscova nu e prea multă lume, ziua a început destul de liniștit. Dar vânzările au mers din ce în ce mai bine, pe măsură ce s-a dus vestea că un nou magazin s-a deschis în Moscova. Am avut vânzări foarte bune și online, așadar suntem mulțumiți de rezultate după prima zi de funcționare a magazinului”, a spus Igor Raic.

Igor Raic accentuează faptul că cel mai important a fost să poată deschide magazinul și să le ofere clienților o experiență plăcută de cumpărături, astfel încât să se reîntoarcă în magazin.

Treptat, compania va începe și campaniile de promovare în Rusia, astfel încât cât mai mulți oameni să afle că brandul JYSK este prezent în țară.

JYSK are în plan inaugurarea a încă patru magazine noi în Moscova vara aceasta, iar în momentul în care situația coronavirusului se va îmbunătăți, iar restricțiile vor fi ridicate, compania va celebra deschiderile așa cum era obișnuită.

Lidia D.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *