GROHE, cel mai important furnizor mondial de obiecte sanitare și un brand global dedicat furnizării de produse inovatoare, sprijină Facultatea de Inginerie a Instalaţiilor din cadrul Universității Tehnice din Cluj-Napoca prin crearea unui cadru de instruire de ultimă generație. Investiția companiei în acest demers se ridică la aproximativ 40.000 euro pentru dotarea laboratorului de practică cu trei bancuri de lucru cu obiecte și instalatii sanitare pentru toți studenții facultății, dar și furnizarea de cursuri de învățare și formare. Această inițiativă face parte din programul „Instruire și educație profesională pentru instalatori GROHE – GIVE”.
GROHE creează un mediu de formare pe deplin funcțional, cu echipamente moderne, materiale de instruire, sesiuni de training și o examinare scrisă care va stabili noi standarde în industrie. Cei care vor parcurge toate modulele și vor finaliza cursul de formare vor primi o certificare GROHE recunoscută internațional, care le va oferi și un avantaj în viitoarea meserie, fiind complementară atestării oferite de instituția de învățământ.
Chiar și după ce studenții și-au finalizat pregătirea GROHE, aceștia vor primi asistență – cu plasamente la un viitor loc de muncă sau chiar cu un program de intership la unul dintre partenerii GROHE din industrie.
GROHE colaborează deja cu 26 de instituții care oferă instruire în domeniul instalațiilor sanitare în regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), iar în următorii doi ani, rețeaua urmează să fie extinsă la peste 50 de școli și colegii tehnice, oferind pentru mai mult de 5.000 de studenți pe an un viitor mai bun.
Cu o pregătire practică în conformitate cu cele mai recente standarde din industrie, GROHE dorește, de asemenea, să aibă un impact pozitiv asupra transformării sociale durabile.
„Programul GIVE va uni toate eforturile noastre de formare profesională și va ajuta tinerii din toate mediile, îmbunătățind calitatea vieții pentru ei și pentru familiile lor. Oferim studenților un program de instruire și educație care îi va pregăti să devină instalatori calificați și vrem să-i îndrumăm mai departe în carieră”, afirmă Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA. „Pe lângă inițiativele precum„ GROHE ZERO ”și „Mai puțin plastic”, unde susținem conservarea resurselor și consumul durabil, dimensiunea socială este o parte integrantă a strategiei noastre de sustenabilitate. Să dăm înapoi societății este vital pentru noi, la GROHE “
Un început de carieră pentru viitorii instalatori
„Programul nostru oferă tinerelor talente formare practică care îi ajută la începutul carierei. Studenții vor dobândi cunoștințe despre cele mai noi tehnologii și inovații din domeniul sanitar. Acest lucru le va asigura că sunt capabili să instaleze și să facă lucrări de mentenanță pentru gama noastră de produse în continuă dezvoltare, înainte de a se angaja în viitoarele lor cariere din industria sanitară ”, spune Christopher Penney, șeful școlilor de instalatori LIXIL EMENA. „Suntem încântați să oferim programul nostru de formare acreditat la nivel internațional mai multor studenți din regiunea EMENA prin deschiderea a 12 școli suplimentare în 2021 și alte 12 în 2022.”
Despre GROHE
GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii și are în total peste 7.000 de angajați în 150 de țări – 2.600 din aceștia se află în Germania. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi „Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității. Puncte de atracție renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum și inovațiile revoluționare, cum ar fi sistemul de apă GROHE Blue, subliniază expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clienților, GROHE creează astfel soluții de produse inteligente, durabile, care îmbunătățesc viața și oferă o valoare adăugată relevantă – și poartă garanția calității „Made in Germany”: cercetarea, dezvoltarea și designul sunt ancorate ferm ca un proces integrat în Germania. GROHE își ia foarte în serios responsabilitatea socială și se concentrează pe economisirea resurselor. Din aprilie 2020, brand-ul de produse sanitare produce CO2 neutru, la nivel mondial. GROHE și-a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza ambalaje de produse fără plastic până în 2021. Numai în ultimii zece ani, mai mult de 490 de premii de design și inovare, precum și numeroase premii de sustenabilitate confirmă succesul GROHE. GROHE a fost primul din industrie care a câștigat premiul CSR al guvernului german și Premiul German de Sustenabilitate 2021 la categoriile ”Resurse” și ”Design”. Ca parte a campaniei de durabilitate și climat „50 de lideri sustenabili”, GROHE conduce, de asemenea, transformarea durabilă.