Cafeaua este licoarea magică care ne alină diminețile și ne dă un strop de energie, mai ales în zilele de luni, dar este și un prilej de a fi savurată alături de oameni dragi. Cu o filosofie japoneză, % Arabica este despre dragostea pentru cafea, design, dar și despre dorința de a explora întreaga lume, iar asta se poate vedea în orice locație a cafenelei. % Arabica din Kuwait Abu Al Hasaniya se remarcă prin simplitate, materiale alese cu grijă și un design impresionant din sticlă, ce pun în evidența calitatea cafelei comercializate.
Vitrine din sticlă pentru evidențierea cafelei de specialitate
Studioul japonez de design Nendo și-a pus amprenta în noua locație situată pe coasta de Est a Kuweitului, respectând întocmai viziunea cafenelei originare din Higashiyama, Kyoto. Albul predomină și oferă luminozitate spațiului, elementele interioare fiind accentuate cu ușurință prin materiale precum alama și betonul, dar, mai ales, pentru a simboliza calitatea produselor de specialitate.
Mașinile albe de cafea aproape dispar în fundal, accentul fiind pus pe boabele de cafea prezente în sacii de in ce pot admirați prin vitrinele din sticlă. În mijlocul acestora este prezentă și o hartă a boabelor de cafea ce ofertă informațiile necesare privind proveniența produselor de specialitate.
O cafenea cu deschidere amplă din sticlă
Cu înălțimea tavanului de 4 metri și localizarea proprietății pe colț, cafeneaua se remarcă și prin deschiderea amplă din sticlă. Spațiul a fost proiectat ca o platformă stratificată, ce se ridică treptat pornind de la zona de intrare până în partea superioară sau locul unde vizitatorii își pot comanda cafeaua preferată.
Cu această configurație, cei care vor aștepta prepararea cafelei nu îi vor deranja pe cei care stau la mese, iar personalul cafenelei poate avea oricând o vedere clară asupra întregului spațiu. Deși cadrul deschis reprezintă un element important al designului, pentru a respecta obiceiurile islamice care le îndeamnă pe femei să evite atenția bărbaților, bancheta a fost proiectată în curbă pentru a reduce contactul vizual nedorit.
Spațiul de 190 mp poate găzdui până la 30 de clienți în același timp, iar 44 de locuri suplimentare sunt disponibile pe terasa în aer liber. Pentru a conecta vizual interiorul și exteriorul cafenelei, o parte a banchetei a fost extinsă către pereții din sticlă. Pentru clienții care folosesc scaune cu rotile și cărucioare, personalul magazinului asistă și livrează comenzile la intrare.
Photos by Takumi Ota
Un spațiul cu adevărat plăcut și confortabil pentru a savura o ceașcă de cafea!