Studiu despre provocările în designul interior Office și HoReCa

Must read

Industria de construcții de spații comerciale și HoReCa vine după o perioadă de stagnare în anul 2020, din cauza COVID și a avut o creștere a cererii și a investițiilor în anii 2021-2022. Această cerere accelerată a dus la dorința designerilor de spații specializate de a cunoaște mai bine clienții și de a înțelege care sunt dorințele lor pentru fiecare industrie în parte.

Acești clienți sunt de cele mai multe ori investitori care doresc să își construiască sau să își reamenajeze spațiile de birouri, hoteluri sau restaurante și astfel apelează de multe ori la serviciile designerilor de interior pentru a obține un design atractiv și funcțional care să se potrivească cu scopul și stilul afacerii lor. 

Compania care a analizat piața de Horeca, Retail, Medical și Office din România, este Pick Two Studio, o companie de design interior care îmbină pasiunea pentru realizarea unor spații deosebite cu tehnologiile moderne, care revoluționează industria, precum inteligența artificială. Studiul a fost realizat împreună cu firma de research IZI data, o agenție dinamică care realizează studii de piață. 

Studiul a avut ca obiectiv profilarea companiilor care utilizează în prezent servicii de design interior, remarcând că acestea sunt preponderent afaceri din industria HoReCa, cu cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, conduse de bărbați din segmentul de vârstă 35-44 ani. Însă, interesant este că intențiile de viitor ale companiilor arată un interes crescut și în rândul altor segmente și industrii: designul interior tinde să devină un serviciu solicitat de industria office, companii cu cifra de afaceri de sub 100.000 euro, conduse preponderent de femei. 

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole

- Publicitate -

Must read