Subsidiara locală a producătorului suedez de utilaje destinate spațiilor exterioare – Husqvarna – anunță lansarea celui de-al doilea concept store premium, la București, în urma unei investiții de 120.000 de euro. Până la finalul anului 2023, compania intenționează să ajungă la 10 astfel de magazine la nivel național.
Magazinul, amplasat în sectorul 2 al Capitalei (Șoseaua Fabrica de Glucoză, nr. 6-8), pe o suprafață de 250 de metri pătrați, este a doua investiție a Husqvarna pe acest segment, primul concept store premium cu produse destinate întreținerii spațiilor verzi fiind deschis anul trecut, în Bistrița.
În oferta noului magazin se va găsi toată gama Husqvarna, adică peste o sută de produse de profil. Echipa care se va ocupa de acest spațiu va acoperi activitățile de vânzare și service, cât și partea de consiliere pentru potențialii clienți. După Bistrița și București, următorul pas pentru dezvoltarea proiectului în plan local, care vizează un total de 10 concept store-uri Husqvarna pe segmentul premium, în următorii aproape trei ani, este Cluj-Napoca. Aici, lucrările de amenajare sunt în plină desfășurare, finalizarea lor fiind plănuită până la finalul anului în curs.
La nivel național, echipa Husqvarna împreună cu rețeaua de dealeri autorizați, numără în jur de 800 de oameni, dintre care aproximativ 500 se regăsesc în zona de retail. În afară de acest nou concept de magazine pe care a început să-l dezvolte anul trecut, compania este prezentă la nivel local printr-o rețea de aproximativ 200 de magazine reprezentative, care oferă și service autorizat prin personal specializat.
Grupul Husqvarna se bazează, la nivel național și internațional, pe un concept complex în centrul căruia se află utilizatorul. Acestuia i se oferă nu doar consultanță specializată și asistență în privința opțiunii de cumpărare, ci și asistență post-vânzare, mai ales că produsele promovate de companie reprezintă achiziții importante, cum ar fi, de exemplu, un tractor pentru întreținerea gazonului.