Schimbările sunt importante, de cele mai multe ori, marchează o etapă din viața noastră și le facem cu scopul de a ne simți mai bine și de a ne crea un confort în plus. De cele mai multe ori, aceste schimbări intervin în propria noastră locuință. Însă, cum putem face asta astfel încât chiar să ne iasă ceea ce ne-am dorit, să fim eficienți și să ne încadrăm în bugetul pe care îl avem?




Specialiștii vin către noi cu soluții utile pentru schimbările pe care dorim să le facem și ne ajută să implementăm corect ideile pe care le avem. În capitală, avem posibilitatea de a discuta cu specialiști, de a ne comanda accesoriile sau mobila pentru renovare, dar și a putea vedea produsele fizic – toate într-un singur loc. Arhitecții de la Iconist ne pot oferi consultanță direct în showroom, acolo unde putem observa direct ceea ce ne place:
„Nu există idei greșite, atunci când ne dorim să ne amenajăm locuința, important este să identificăm întotdeauna nevoia din spatele fiecărei idei, fiindcă doar astfel, putem să evaluăm dacă am luat cea mai bună decizie pentru spațiul nostru. Fiind atenți la fiecare pas din amenajare, putem să fim eficienți și cu bugetul nostru, deoarece vom cunoaște exact piesele de mobilier de care avem nevoie acasă și ulterior să investim în acelea care au o calitate superioară și ne vor ține o perioadă lungă de timp”, a declarat arhitectul Raluca Pavel.

Fie că vobim de accesorii, mobilă, iluminat sau finisaje, cei de la Iconist au o gamă largă de furnizori cu produse calitative pe care le putem vedea într-un singur loc. De asemenea, pentru cei care își doresc să dețină produse exclusive, care nu se mai găsesc în alte locuri din România, la Iconist pot beneficia și de acest serviciu pentru că există furnizori străini ale căror produse se pot găsi doar aici.
Într-o singură vizită, putem alege materialele și produsele, primim consultanță, iar legătura cu furnizorii va fi ținută de către arhitecții care se vor ocupa ca totul să iasă așa cum ne-am propus.
